Юридична клініка, Звіт про роботу
В період з 1.10 по 9.12.2011 року та з 11.01 по 8.05.2012 року в роботі «Юридичної клініки» взяло участь 38 студентів. Ними було надано 62 юридичні консультації за особистим зверненням громадян, відомості про які було відображено в журналі реєстрації.Переважна більшість клієнтів – пенсіонери, що відносяться до категорії соціально незахищених верств населення.
Надані консультації стосувалися права соціального захисту, цивільного, сімейного, трудового, житлового, земельного, кримінального, адміністративного, кримінально-процесуального, господарського, цивільно-процесуального, кримінально-виконавчого, конституційного права.
Правова допомога на звернення громадян надавалася у вигляді консультацій та шляхом складання правових документів.
Представники «Юридичної клініки» взяли участь у всеукраїнському круглому столі на тему «Юридичні клініки в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку» , що проходив в м.Одеса 28 жовтня 2011 року. Результатом обговорення стала пропозиція про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо визначення статусу юридичних клінік як суб’єктів надання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги).
Також, Центр правової допомоги «Юридична клініка» відгукнувшись на запрошення Координаційної ради молодих юристів України при Міністерстві юстиції України, став учасником Всеукраїнського тижня права - виставки-форуму "Правники - суспільству", яка проводилась 8-10 грудня в м. Києві. Студенти-консультанти підтримали зусилля інших юридичних клінік України у питанні об’єднання юридичної спільноти України у прагненні підвищення рівня правової культури та правосвідомості громадян, зміцнення демократичних цінностей, захисту прав людини. За час роботи виставки-форуму нашими консультантами було надано близько 24 консультацій правового характеру громадянам з усіх регіонів України.
Особливу активність у роботі Центру правової допомоги «Юридична клініка» проявили такі студенти-консультанти: Воробйова Маргарита, Закревський Андрій, Катрич Анна, Олійник Марія.
Об’єктивний аналіз анкет «Відгук клієнта» про роботу Центру правової допомоги показує, що клієнти висловлювали лише позитивні відгуки про надані консультації. Більшість клієнтів виявили бажання отримання подальших консультацій, за умови виникнення такої необхідності в майбутньому.